Thursday, May 31

Satu

Aku ini,
Adalah diriku....

Cinta ini,
Adalah cintaku...


Tak ada yang lain selain diriMu yang selalu kupuja,
Ku sebut namaMu di setiap hembusan nafasku,
Ku sebut namaMu,
Ku sebut namaMu.

*************************************************

Aku menyintaiMu, tapi jarang aku rindu padaMu.
Aku merinduiMu, tapi jarang kusebut namaMu.

Aku harapkan kasihMu, tapi aku selalu lambat menghubungiMu.
Banyak yang Kauberi padaku, tapi sikit betul yang aku hargai.

Aku mengaku aku hambaMu, tapi aku selalu lari dari tugasku.
Aku mengaku Kau kekasihku, tapi aku selalu mengasihi yang lain lebih dari aku mengasihiMu.

*************************************************

Pergi jauh dariku,
Tinggalkanku.......

Jangan ganggu diriku,
Hai silamku..........

Kelak akanku ganti dengan senyuman,
Walaupun pahitnya masihku terasa.

Pergilah.... Silamku.

2 comments:

ihsan_huhu said...

aju juga mencintaimu

muah2

dh masuk MU nampak.. haih

lasiaf87 said...

syahdunya monolog...

teruskan..

moga sentiasa dalam rahmatnya..